viernes, 16 de enero de 2009

Malasombra, huii va per tu :$


Hola a tots! :)

Espere Qe estiigau bee ^^

Ya fa algo de temps Qe no actualise, pero es per la gosera xD

Pero pa no dixar açò abandonat, pos he decidit actualisar :) ii he decidit actualisar per Héctor :$, conegut per el malasombra Qe li diC iO xD

Bueno, baby xD Qe dir de tu...

-Q...te coneC de karate
-Q...me caus de luxe :$
-Q...eres el "amo" xD
-Q...te vuiC moltisim! :$
-Q...meu pase molt be en tu :)
-Q...tens varies personaliitats, sé perQe eu diC xD
-Q...no mimaginava Qe tingueres 20 anys! Ö
-Q...naparentes menos... jajaja!
-Q...mágra molt fer-te la puñeta diguente xiQet o baby xD
-Q...despues es al revés, Qe te dic abuelo, jaja!
-Q...en lo poc qe te conec te tinc molta confiança :$
-Q...espere no pedre mai la teua amistat... :)
-Q...me marexen els números de la radio del teu coxe... xD jaja!
-Q...el teu coxe porta la lencería roja, jajaja!
-Q...te vax tirar colonia, jaja! I aunQe digues Qe no, sé Qe tagra! xD
-Q...cada volta pesaràs menos... ¬¬ Jajaja!
-Q...encara no mas enseñat lo Qe sas fer en el coxe!
-Q...eres un cregut... ¬¬ xD
-Q...meu vax pasar molt be la nit de reys en tu :)
-Q...se té Qe repetir... Homee!! xD
-Q...respeto a nuestros superiores eh! Jajaja!
-Q...encara estic esperant a Qe me pegues una palisa Qe dius, xD
-Q...eres de lo miilloret :)
-Q...avore Quan agarrem una carxofa junts xD
-Q...TE VUIC XÈ! :$





___Bueno, asii acabe la actu Qe men tinc Qe anar al insti :S


Espere Qe taxa agradat :)









___tecK KilleR___

No hay comentarios:

Publicar un comentario